Juli månads uppslag

Så var det klart.
Temat är hav, vilket kommer passa bra eftersom vi ska tura med Oslobåten om en vecka, och det kommer sannolikt att tas en del havsbilder under resan.
 
Jag målade om hårfärgen. Och så klippte jag ut cirkeln och klistrade in den. Sedan gjorde jag bara prickar runt omkring. Och så givetvis bladsilver och vita prickar. Tror inte jag kommer kunna sluta med det, haha.
 
 
 
Därefter gjorde jag en liten mussla med en präla i. Även den har jag ritat utifrån en bild från Pinterest. Det var lite pilligt att måla den i vattenfärg, men det gick. Lägg gärna märke till de vita strecken som jag är extra nöjd med.
 
 
 
 
Såhär blev det juli månad:
 
 
 
Det blev lite mycket silver runt musslan, hehe. Vi får se vad vi gör åt det.
Jag har förövrigt inte fyllt i hennes näsa med svart för att jag var rädd att det skulle bli för skarpt, men nu tycker jag nästan det ser konstigt ut att inte ha fyllt i. Hmmmm. Jag kan ju inte göra det ogjort om det blir hemskt och bilden blir förstörd. Livet är fyllt av svåra val. Får nog sova på detta.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aupendi

bullet journal with me!

RSS 2.0