Juni 2018

Nu har jag gjort klar Juni månads två uppslag. Den första har jag redan visat, men den andra är ett kollage av vad som hänt denhär månaden. Bland annat innehåller det min nya frisyr, kort ifrån brölloppet, armbandet ifrån dansen i Ullared och en bild på Kiva på vift.
 
 
 
Det var JÄTTEROLIGT att klippa och klistra ihop ett kollage. Jag gav mig hän så pass att Gos blev ovän med mig när jag skulle bränna kanterna på det ena pappret. Jag försökte förklara att man måste ha lite respekt och acceptans för konsten, men han var mest övertygad om att boken skulle brinna upp när jag klistrade in det. Han hade inte rätt, for the record...
 
Jag har förövrigt fått en ritplatta av honom i födelsedagspresent, så nu jäklar kommer jag kunna skapa ännu mer! Måste bara komma underfund med hur man använder den först. To be continued.
Mamma
2018-07-04 @ 14:53:27

Ni är vänner igen hoppas jag😜👍

Anonym
2018-07-04 @ 17:09:46

va duktig du e sofie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

aupendi

bullet journal with me!

RSS 2.0